27.10.04

Standa + Jack = kachna

Docela se mi ulevilo, když jsem si ověřil, že zpráva, kterou si už v původní podobě nepřečtete, protože z Živě ji stáhli, je kachna. Nebo, mírněji řečeno, omyl vzniklý nepřesným čtením jiného textu. Jedna věc je žít v banánové republice, druhá věc dívat se, jak se na prohlubování jejího charakteru aktivně podílejí vaši známí, které jste do té doby měli přes nějaké ty výhrady za velmi rozumné a konzistentní lidi. Vývojový cyklus průměrné české kachny bohužel připouští možnost, že se po čase přece jen ukáže být víceméně pravdivou, zrovna u téhle by mě to zas tolik nepřekvapilo. Ale hodně mrzelo. Musel bych se pak zapojit do štvavé mediální kampaně a vysvětlovat, že účast of Mr. Big Boss z big businessu na formování Grosspolitik des kleines Landes je unappetitlich až eklhaft. A i kdyby byla sebenevinnější, staví obě stany do otřesně špatného světla. - A nejsem si jist, zda by to ten Big Boss pochopil. O tom druhém pánovi nepřemýšlím, tam není co řešit.
KLÍČOVÁ SLOVA: Kazachstán, Turkmenistán, Standa-stán.

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Ahoj Petře,
možná jsem se té otázce poradcování měl v rozhovoru věnovat podrobněji. Nicméně tak jak to tam je, mi přijde dostatečně jasné, že jde o rady typu "best practices" v okolních státech a nikoliv v tom, jaký operační systém se má nasadit na ministerstvech.
Navíc je tam uvedeno, že by radil libovolnému premierovi z libovolné strany a že to jsou rady zdarma.

-radan D.

29/10/04 10:41  

Okomentovat

<< Home