3.11.04

Index blogu za říjen

30.10.
Kdyby byl Buttiglione muslim: Mám černé podezření, že kdyby nebyl Rocco Buttiglione konzervativní katolík, ale militantní muslim, prošel by snáz, ve jménu multikulturní tolerance a politické korektnosti. A zbabělosti.

29.10.
Zemře-li zítra Arafát: Jestliže se Alláh, jenž je milosrdný a slitovný, rozhodne povolat do ráje duši Jásira Arafáta už zítra, jak bude vypadat Palestina a Izrael pozítří?
Filipika proti některým aspektům českého jazyka: Čeština je těžký jazyk. A není bůhvíjak krásný.
Standa + Jack = kachna: Docela se mi ulevilo, když jsem si ověřil, že zpráva, kterou si už v původní podobě nepřečtete, protože z Živě ji stáhli, je kachna.

26.10.
Johann & Uri Superstars: "Nemyslíš, že hodně těch lidí čekalo něco docela jiného?" zeptala se mě O. cestou z koncertu.

25.10.
Jsem naivní? A co vy? Naletěli jsme všichni, koho v pátek zaujala těžce destruktivní koncepce českého zdravotnictví z dílny ČSSD, na nějakou provokaci či mediální konstrukci?

22.10.
Tohle už není žádná legrace: Dnešní noviny přinášejí obsáhlé popisy reformy českého zdravotnictví, jak si ji představuje ministryně Milada "Rudá blůzička" Emmerová a její lidé.

21.10.
Nevšední svezení: V rámci jedné společenské akce jsem dnes využil příležitosti a povozil se na strojku Segway. Je to docela zážitek!

20.10.
Dialog: -Pořád se ještě raduješ z maličkostí? -Ale jistě.
To byl tedy Fotbal: Sparta včera večer musela udělat radost i těm, kdo jí normálně nefandí. Sehrála skvostný zápas s Manchestrem - a víte co, mně nevadí, že nevyhrála.

16.10.
Zůstane nám jedna iluze: Erazim Kohák nebude senátorem a my, co si ho vážíme, si zachováme o jednu iluzi víc.

14.10.
Ne, to vám nepíšou z vaší banky: Ptal se mě někdo na Invexu, co to je sociotechnický útok. Právě jsem jeden pěkný našel v došlé poště.

13.10.
Kořistka aus Weimar: Výmarská republika není jen čtrnáct let v dějinách Německa, ale také politologický pojem: fiasko demokracie, která neuřídila sama sebe.
Velmi předběžná závěrečná zpráva z Invexu: Když rozvážete hrdlo dětského balónku, začne utíkat vzduch, napřed pomalu - a teprve za nějakou dobu nastane okamžik, kdy balónek přestane vypadat jako balónek a stane se z něj zmačkaný mokrý hadřík.

11.10.
Reportér v Rotundě: Spousta lidí si toho nikdy nevšimne, ale brněnské Výstaviště je architektonický skvost.
Předem Invexu přijměte srdečný pozdrav z Brna: Babí léto je v Brně viditelnější než v Praze. Asi to dělají ty kopce uprostřed města, porostlé z velké části listnatými stromy.

8.10.
Toulavé nádraží: Invex mi připomněl, že den před jeho zahájením proběhne v Brně něco jiného, s potenciálně dalekosáhlejšími důsledky: referendum o přesunu Hlavního nádraží.
Jsem blb: těším se na Invex. Do začátku Invexu nezbývá ani sto hodin a já se těším. Přiznat to veřejně mezi lidmi od počítačů, to je faux pas.

7.10.
Když dva dělají opravdu totéž: V pasáži mezi Revoluční a Rybnou sídlí bok po boku dvě instituce: herna binga Kotva a pražská Burza cenných papírů.

6.10.
Obyčejný den: Muž ve středních letech vstal toho dne pozdě, protože se z práce vrátil až nad ránem. Probudil se v prázdném bytě.

5.10.
Společné zájmy? "Co je dobré pro podnikatele a jejich prosperitu, musí být dobré i pro Českou republiku a její prosperitu," říká Mirek Topolánek v textu, v němž lze tušit zhuštěnou podobu volebního programu ODS.
Hlavně že to není protizákonné: Náměstek policejního prezidenta pan Macháně včera prohlásil, že svévolný odposlech telefonu u nás není trestným činem.

3.10.
Politika na dvou osách: Bývalý kolega BVer mě upozornil na hezký grafický model politických názorů: vyplníte celkem obsáhlý test a obdržíte svoje umístění v dvourozměrném politickém prostoru.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home