2.9.04

Index blogu za srpen

31. 8.
Fotbalu rozumí každý, já taky: S údivem jsem si uvědomil, že fotbalová liga má za sebou čtyři kola, aniž bych všiml, kdo s kým hrál a jak.
Prokristapána! Jestli se na tohle podívá poslanec Karas, máme na krku kromě příkazu plodnosti taky zákaz Internetu.
Programátorským učněm za Husáka: ICL 4-72 byl střediskový počítač provozovaný v režimu sdílení času. To znamená, že uživatelé pracovali u svých terminálů, každý s více či méně přesvědčivou iluzí, že má celý počítač sám pro sebe.

30. 8.
Chybami se člověk učí: Moc se omlouvám všem, kdo odebírají aKB@large jako RSS kanál, za jednu neuváženou inovaci.

29. 8.
Novinový titulek, který poleká: "Bush volal na Slovensko kvůli povstání". Proboha, kdo ty titulky v iDnes vymýšlí?
Co se dá poslouchat takhle často, aniž by to omrzelo? To je asi velice individuální, v mém případě by se na seznam vešly následující nahrávky...
Vyměnil jsem RSS čtečku: Čech poráží Estonce na celé čáře. RSS Point i ve free verzi 1 Lite RC má mnohem víc funkcí, lepší vzhled...

28. 8.
Už vím, co je mojím problém: Při vašem posledním pozemském vtělení jste byli mužem. Narodili jste se na území dněšní(ho) Irska přibližně v roce 1825.
Založil jsem si druhý blog ...v angličtině. Zatím tam vcelku nic není.
Kousla ho snad tarantule, nebo co? Kocáb se předvádí jako autoritativní zapšklý patriarcha, aniž by si toho byl vědom - naopak, je si určitě jist, že se ukazuje v nejlepším světle.

27. 8.
Juga žije: Svého času jsem se stal občanem KyberJugoslávie, která má v ústavě, že každý musí být ministrem něčeho, aby nevznikalo napětí mezi vládou a lidem.

26. 8.
Takhle jezdí Lance: A ještě jedna fotka with a little help from my friends...
Čistá radost pro tři.
Čáry dělící Evropu: v naší blízkosti by probíhala zhruba Moravskou bránou, Boskovickou brázdou, Znojmem, dále pak zhruba Hornem, Vídeňským lesem, Štýrským Hradcem...

25. 8.
Co dělá Sergej Šojgu: "That guy who's minister here must have a lot of work, really."
Tento blog: návod k použití pro začátečníky.

24. 8.
Hlavní nádraží: Hrací automaty, automaty na kafe, automaty na pasové fotky.
Název tohoto blogu, verze 2.0: At large znamená v angličtině jednak "zeširoka" (He talked at large about some rubbish), jednak "volně, na svobodě".
Gmail: mám novou hračku.
Kdysi uprostřed noci, 39,7 stupně: Možná je smrt úleva: / škrtnout zbytek diáře, ...

23. 8.
Už s ním zase souhlasím: Často se mi poslední dobou stává, že souhlasím s prezidentem Klausem. Čím to může být?
Zubatá nás nechytí, je paťatá: O Radůze.

22. 8.
BugMeNot už zase jede: Takže kolem jeho vypnutí bylo mnoho povyku pro nic, k němuž jsem taky přispěl svým malým dílkem.
Něco nepopulárního: pusťte Hoffmanna: Nepochybuju o tom, že Karel Hoffmann býval v časech, kdy na to měl sílu, pěkná svině. Jenže zavřít osmdesátiletého starce do kriminálu je trapné.
Žabákova dobrodružství: Je to kategorie sama pro sebe: ne tak docela dětské knížky. Patří do ní určitě Medvídek Pú, oba díly Alenky, Malý princ, Čaroděj ze země Oz, Peter Pan...

20. 8.
Ode dneška i obrazem: Pořídil jsem si fotoblog, ale nečekejte žádné zázraky v kvalitě ani kvantitě, do fotografa mám daleko a lepší to nebude.
Tak vás tu máme, bratři: pozoruhodný pokus reformovat společnost, vedený tak, jak jedině to bylo v daném místě a čase možné.

19. 8.
Únik informací: V Česku se rozkecá a líkne (to leak) skoro všechno. Britské listy daly na web "ze zdrojů blízkých premiérovi" aktuální verzi rozpracovaného programového prohlášení vlády.
Z webu zmizel BugMeNot: Bez varování a vysvětlení přestala fungovat služba BugMeNot (= "nevotravuj"), která umožňovala obejít povinnou bezplatnou registraci na webech, kde se taková věc vyžaduje.

18. 8.
Východní Evropa: Mám východní Evropu rád se vším, co k ní patří. Líbí se mi bílá panelová sídliště zarostlá plevelem - v Gdynii, Pardubicích i Rostově na Donu.
Ukaž prachy, pak mluv: V srpnovém čísle časopisu Time In je rozhovor s majitelem Fortuny Michalem Horáčkem.
To se nedělá: Dan Gillmor, což je ve světě internetové žurnalistiky sakra velké jméno (a právem) zveřejnil na svém blogu malou noticku o knížce jménem Extreme Democracy.

17. 8.
Příspěvek k systematice českých blogů: Jako každý pokus o rozškatulkování čehokoli je i tehhle předem odsouzen k nezdaru.
Ranní dávka Londýna: geograficky přesná mapa londýnského metra.

16. 8.
MP3 přehrávač, co neumí MP3: Sony Network Walkman NW-HD1.
Na tématu nezáleží, když se umí psát: Autobazary jsou mi úplně ukradené, ale článek o nich, jehož autorem je český blogger D-FENS, jsem si přečetl s velkou chutí.
Polský novinář, český novinář: Kniha Jacka Żakowského Obavy a naděje: Rozhovory o budoucnosti je výborná!

15. 8.
To je právě ta otázka: Howard Rheingold v rozhovoru pro Business Week říká: "All these could dramatically transform not only the way people do business, but economic production altogether."
Zemřel Czesław Miłosz: Tak mało powiedziałem. /Krótkie dni.
Literární hádanka 7: Vel, na hlavu jsem si dala vig, ne tenhle. Tamten druh karotop, zhajlovala jsem taxík a drajvovala jsem rovně dólu do dauntaunu.
Má být otevřeno nonstop? Dovolená v Rakousku mi připomněla, že existuje něco jako otvírací doba v obchodech. V Praze na ni člověk nemyslí.

13. 8.
Dva malé postřehy k olympiádě: Poslouchal jsem ráno v autě BBC a někdo, jehož jméno mi uniklo, tam velmi zajímavě hovořil o olympiádách v antickém Řecku.
Povinná maturita z matematiky je opravdu nesmysl: Myslím si to, ač jsem vzděláním technik a co do pohledu na svět asi pořád ještě víceméně taky. Ale ruku na srdce, kolik lidí potřebuje matematické vzdělání nad úroveň trojčlenky?
Horní Počáply - Dolní Beřkovice: Praotec Čech / přepočítává bojovníky / po násilném přechodu Labe...

12. 8.
Zemřel Francis Crick: spolumajitel Nobelovy ceny (z roku 1962) a spoluautor největšího vědeckého objevu minulého století.
Jako prázdniny u babičky je dovolená v rakouských Alpách.

3. 8.
Literární hádanka 6: Ondřeje napadlo, jak málokdy matka usedla za stůl, aby s nimi pojedla; snad jen o Štědrém večeru. Jim strojila a sama se odbývala cestou od plotny k dřezu.
Literární hádanka 5: "Dobrá," přikývla Zuzana. "Nejsem hloupá. Ty prostě tvrdíš, že bez... fantazie by byl život nesnesitelný."
Literární hádanka 4: Alef měl průměr asi dva nebo tři centimetry, ale obsahoval celý, nezmenšený kosmický prostor.
Za příčinou dovolené zavřeno: Tak, a jedeme na dovolenou. Mám dojem, že si ji letos sakra zasloužíme a moc se těším.
Politicky nekorektní vtip: Víte, jaký je rozdíl mezi Čechem a Slovákem?
Ať kvete tisíc květů: Sinolog Stefan R. Landsberger z Leydenské univerzity má pěkného koníčka: sbírá čínské propagandistické plakáty.
Nebrat ohled na diváka: Zaslechl jsem v rozhlasovém interview s Janem Švankmajerem: "Autentická tvorba nesmí brát ohled na diváka, protože tím by se na něm dopouštěla podvodu."

2. 8.
CDMA už jede: I v soukromí jsem patrně pořád trochu novinář a tak těžko nezaznamenat, že Eurotel konečně dnes spustil CDMA, o níž se mluví už rok a kvůli které padl Valeski.
Gulliverovy cesty a mimozemšťan Swift: Prohraboval jsem se o minulém víkendu knihovnou svých rodičů a vzal jsem do ruky výtisk Gulliverových cest od Jonathana Swifta.

1. 8.
Kuchyňská fyzika: Dostali jsme večer chuť na drink, vyklepával jsem z tvořítka led a protože jde špatně ven a posledně jsem málem rozbil porcelánovou misku, vzal jsem si na to velký nerezový hrnec.

1 Comments:

Blogger BlogdirsAdmin said...

to je rucne delanej archiv nebo neco co jsem v blogspotu preocil ?

19/4/05 02:38  

Okomentovat

<< Home