16.8.04

Na tématu nezáleží, když se umí psát

Když někdo opravdu umí psát (jazyk, styl, kompozice, přehlednost výkladu), pak je jedno, o čem píše - zaujme vás to v každém případě. Autobazary jsou mi úplně ukradené, nikdy by mě nenapadlo zajímat se o ně, ale článek o nich, jehož autorem je český blogger D-FENS, jsem si přečetl s velkou chutí, cítím se pobaven, poučen a seznámen s kouskem ducha doby. Pokud někoho pohoršují vulgární výrazy, podotýkám, že v daném kontextu jsou plně funkční a nahradit je nelze ničím. Takže vlastně vulgární nejsou: vulgární je IMHO jen zbytečné použití sprostých slov (které je ovšem daleko častější než to funkční). Mimochodem, ten článek by v žádném většinovém médiu nikdy nemohl vyjít (ani na webu, natožpak na papíře). Dobře ukazuje, k čemu jsou dobré blogy a proč stojí za to číst je.
KLÍČOVÁ SLOVA: výbava f plný palbě. Klíma, metla, kůže, ksenóny a značková muzika...

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

IMHO jsem videl asi uz tisickrat a ez muceni se priznavam - nevim co to je! Poucte mne prosiiim. Martin

16/8/04 16:22  
Blogger akb said...

Dle mého názoru to znamená dle mého názoru :-) Viz heslo v Jargon File.

16/8/04 17:54  

Okomentovat

<< Home