19.8.04

Index blogu za červenec

31. 7.
Sex, lži a statistiky přístupů: Čtenost tohoto blogu je velice malá, což mě nepřekvapuje...
Milá blbinka pro geeky&pamětníky: Co si lidi nevymyslí: nějaký Jörg Seyfferth napsal program nazvaný ASCII Generator.
Pěkná hračička od Sony: dvougigový jednopalcový pevný disk v pouzdře velikosti vizitky.
Literární hádanka 3: Avšak já jsem zvedl ustrašeně ruku jako na obranu a řekl: "Vím již, kdo jsi. Tvůj muž je na cestách a tvé srdce je zrádnou pastí a tvé lůno pálí více než oheň."
BFU maže soubor: "To je neuvěřitelný, ten soubor prostě nejde smazat."

30. 7.
Rudd, Mali a Beethoven: Hudba z Mali, to je ve světě world music pojem. Toumani Diabaté vytvořil dost nepravděpodobnou kombinaci s osmašedesátiletým americkým trombonistou Roswellem Ruddem a vzniklo album Malicool.
Přemýšlejte o svém karassu: "Když zjistíte, že se váš život bez příliš logických důvodů proplétá s životem někoho jiného," píše Bokonon, "může být tato osoba příslušníkem vašeho karassu."
Herzlich willkommen in den Untergrund: mapa londýnského metra, pečlivě a s láskou k věci přeložená do němčiny.
Jakýpak hacker, prosím vás! Ach jo: dokonce i česká verze BBC, o jiných domácích médiích ani nemluvě, píše o podvodníkovi z Brna, co zkusil nakupovat na falešné číslo kreditky, jako o hackerovi.

29. 7.
Malá myšlenka o marketingu: Marketing funguje díky tomu, že jeho příjemce nepřemýšlí. Nicméně většina lidí po většinu doby nepřemýšlí. Takže marketing většinou funguje.
Microsoft spustil svou odpověď na Google News: Jmenuje se to MSNBC Newsbot, je to v beta verzi, dost se to podobá Google News...
Jazz křehký jako orientální ornament: Album Astrakan Café od Anouara Brahema není žádná novinka, vzniklo v roce 1999, ale poslouchat se dá pořád.

28. 7.
Literární hádanka 2: "Jářku, Tome, nech mě trochu bílit."
Malý geopolitický nápad: Kdykoli si Západ poslední dobou vytvořil spojence na Středním Východě, časem proti němu vedl válku.
Proč máme rádi sex: proč jsou zrovna lidé uděláni tak, že sex se jim vysloveně líbí a provozují jej daleko nad rámec reprodukční nutnosti?

27. 7.
Literární hádanka 1: A tak když v Americe zapadá slunce a já sedím na starém rozpadlém říčním molu a dívám se na dlouhý dlouhatý pruh oblohy nad New Jersey...
Knuthovo veledílo česky? Zaslechl jsem, že se prý Fragment chystá vydat v češtině monumentální dílo Donalda Knutha The Art of Computer Programming.
Časopis, který se prodraží: v podání Apetitu nás dostávají i prachobyčejná míchaná vajíčka, skutečně tam o nich je celostránkový článek a je velice působivý.
Orgnet.com, aneb vrána k vráně: Liberálové čtou své knihy, konzervativci zas své, průnik je minimální.

26. 7.
Městské mýty: Z Lagosu jen skok do Prahy: když přijmeš mobilní hovor z neblahého telefonního čísla, zemřeš.
Slunce v duši, Georgi Bushi! Tenhle milý pozdrav napsali asi před půldruhým rokem sprejeři na vnitřní zábradlí nájezdu na Barrandovský most z bránického břehu Vltavy.

23. 7.
Dží em: "Co znamená v anglickém textu zkratka GM?" zeptal se mě kolega.
Sdílené bookmarky ještě jednou: del.icio.us.

22. 7.
Vrací se internetová ekonomika? Ryanair chce do deseti let nabízet všechny své letenky zdarma.
Ich bin Ossi: Jedna z mých nejoblíbenějších anekdot se odehrává v Berlíně krátce po pádu zdi. Bohužel je nepřeložitelná jak z němčiny, tak z kontextu.
Eschatologie pro mateřské školy: "Až budu veliká, ty umřeš?"

20. 7.
Houstone, Orel přistál: Dneska je to pětatřicet let, co lidé poprvé vstoupili na Měsíc.

19. 7.
Odvěká scéna: Spravuju polámané nářadí a malý pomocník Si mi překáží ze všech sil. Podobné scény se jistě odehrávaly už v paleolitu, jen s tím rozdílem, že sekeromlaty se neopravují regeditem.

18. 7.
Jízda časoprostorem: Hlášení z pražského metra pro pamětníky.
Pracuju a poslouchám u toho: Možná je ta taneční rytmika přesně to, co mi u Les Négresses Vertes dřív chybělo. 10 Remixes je krásná odpíchnutá muzika pro dobrou náladu.
Haiku 1: padá / bomba / rychle si něco přej

17. 7.
Velký muzikant z Velké země: Umíte si představit rusky zpívanou countryovou vypalovačku s textem pojednávajícím o přísně tajné sovětské ponorkové základně v Barentsově moři? Pokud ne, pak jste určitě ještě neslyšeli nové album Aleksandra Rozenbauma Strannaja žizn'.
Neodbytná myšlenka: Internet je Hra se skleněnými perlami.

16. 7.
Správce záložek a záznam o toulkách vaší duše: Díky návštěvě na blogu Adama Javůrka jsem objevil na webu pěknou free službu.
To to ale šlo rychle: včera jsem vyvěsil zprávičku o tom, že se mi líbí Lookout, sharewarový doplněk pro Microsoft Outlook - a neměl jsem ani ponětí, že téhož dne Microsoft koupil dotyčnou vývojářskou firmu.

15. 7.
Vsjo čto ostalos': Ti dva sedí na břehu vysychajícího Kaspického moře. Moc se toho dodat nedá.
Posvátná místa: Neshromažďuji, raději zapomínám, aby v mysli bylo ještě místo na věci, které teprve přijdou. Viděl jsem víc, než do konce života pochopím. (Václav Cílek)
Outlook a Lookout: Mám v Outlooku asi dvaadvacet tisíc odeslaných mailů, přes dva tisíce kontaktních adres a spoustu dalších věcí. Ať si o Microsoftu říká kdo chce co chce, mám ten program rád, zvlášť po poutavých zkušenostech s Notes.
Orly, chceme navádět: Ray Webster, CEO easyJetu, prý vzkázal francouzské vládě: "Koupili jsme vaše zasraná letadla, tak nám koukejte dát nějaká místa, kde s nimi přistát."

14. 7.
Na přechodu pro chodce: Byla by o deset let starší než já, kdyby ještě žila, ale nežije, popravili ji na Pankráci v březnu 1975. A měli proč: o dva roky dřív úmyslně přejela náklaďákem osm lidí a kdyby mohla, bylo by jich ještě víc.
Chtěl jsem to tady mít hezčí: Proč blog? Protože můra musí ke světlu, Nezval musel napsat Roberta Davida a grafoman si tuhle novou formu musí vyzkoušet.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home