19.8.04

Index blogu za červenec

31. 7.
Sex, lži a statistiky přístupů: Čtenost tohoto blogu je velice malá, což mě nepřekvapuje...
Milá blbinka pro geeky&pamětníky: Co si lidi nevymyslí: nějaký Jörg Seyfferth napsal program nazvaný ASCII Generator.
Pěkná hračička od Sony: dvougigový jednopalcový pevný disk v pouzdře velikosti vizitky.
Literární hádanka 3: Avšak já jsem zvedl ustrašeně ruku jako na obranu a řekl: "Vím již, kdo jsi. Tvůj muž je na cestách a tvé srdce je zrádnou pastí a tvé lůno pálí více než oheň."
BFU maže soubor: "To je neuvěřitelný, ten soubor prostě nejde smazat."

30. 7.
Rudd, Mali a Beethoven: Hudba z Mali, to je ve světě world music pojem. Toumani Diabaté vytvořil dost nepravděpodobnou kombinaci s osmašedesátiletým americkým trombonistou Roswellem Ruddem a vzniklo album Malicool.
Přemýšlejte o svém karassu: "Když zjistíte, že se váš život bez příliš logických důvodů proplétá s životem někoho jiného," píše Bokonon, "může být tato osoba příslušníkem vašeho karassu."
Herzlich willkommen in den Untergrund: mapa londýnského metra, pečlivě a s láskou k věci přeložená do němčiny.
Jakýpak hacker, prosím vás! Ach jo: dokonce i česká verze BBC, o jiných domácích médiích ani nemluvě, píše o podvodníkovi z Brna, co zkusil nakupovat na falešné číslo kreditky, jako o hackerovi.

29. 7.
Malá myšlenka o marketingu: Marketing funguje díky tomu, že jeho příjemce nepřemýšlí. Nicméně většina lidí po většinu doby nepřemýšlí. Takže marketing většinou funguje.
Microsoft spustil svou odpověď na Google News: Jmenuje se to MSNBC Newsbot, je to v beta verzi, dost se to podobá Google News...
Jazz křehký jako orientální ornament: Album Astrakan Café od Anouara Brahema není žádná novinka, vzniklo v roce 1999, ale poslouchat se dá pořád.

28. 7.
Literární hádanka 2: "Jářku, Tome, nech mě trochu bílit."
Malý geopolitický nápad: Kdykoli si Západ poslední dobou vytvořil spojence na Středním Východě, časem proti němu vedl válku.
Proč máme rádi sex: proč jsou zrovna lidé uděláni tak, že sex se jim vysloveně líbí a provozují jej daleko nad rámec reprodukční nutnosti?

27. 7.
Literární hádanka 1: A tak když v Americe zapadá slunce a já sedím na starém rozpadlém říčním molu a dívám se na dlouhý dlouhatý pruh oblohy nad New Jersey...
Knuthovo veledílo česky? Zaslechl jsem, že se prý Fragment chystá vydat v češtině monumentální dílo Donalda Knutha The Art of Computer Programming.
Časopis, který se prodraží: v podání Apetitu nás dostávají i prachobyčejná míchaná vajíčka, skutečně tam o nich je celostránkový článek a je velice působivý.
Orgnet.com, aneb vrána k vráně: Liberálové čtou své knihy, konzervativci zas své, průnik je minimální.

26. 7.
Městské mýty: Z Lagosu jen skok do Prahy: když přijmeš mobilní hovor z neblahého telefonního čísla, zemřeš.
Slunce v duši, Georgi Bushi! Tenhle milý pozdrav napsali asi před půldruhým rokem sprejeři na vnitřní zábradlí nájezdu na Barrandovský most z bránického břehu Vltavy.

23. 7.
Dží em: "Co znamená v anglickém textu zkratka GM?" zeptal se mě kolega.
Sdílené bookmarky ještě jednou: del.icio.us.

22. 7.
Vrací se internetová ekonomika? Ryanair chce do deseti let nabízet všechny své letenky zdarma.
Ich bin Ossi: Jedna z mých nejoblíbenějších anekdot se odehrává v Berlíně krátce po pádu zdi. Bohužel je nepřeložitelná jak z němčiny, tak z kontextu.
Eschatologie pro mateřské školy: "Až budu veliká, ty umřeš?"

20. 7.
Houstone, Orel přistál: Dneska je to pětatřicet let, co lidé poprvé vstoupili na Měsíc.

19. 7.
Odvěká scéna: Spravuju polámané nářadí a malý pomocník Si mi překáží ze všech sil. Podobné scény se jistě odehrávaly už v paleolitu, jen s tím rozdílem, že sekeromlaty se neopravují regeditem.

18. 7.
Jízda časoprostorem: Hlášení z pražského metra pro pamětníky.
Pracuju a poslouchám u toho: Možná je ta taneční rytmika přesně to, co mi u Les Négresses Vertes dřív chybělo. 10 Remixes je krásná odpíchnutá muzika pro dobrou náladu.
Haiku 1: padá / bomba / rychle si něco přej

17. 7.
Velký muzikant z Velké země: Umíte si představit rusky zpívanou countryovou vypalovačku s textem pojednávajícím o přísně tajné sovětské ponorkové základně v Barentsově moři? Pokud ne, pak jste určitě ještě neslyšeli nové album Aleksandra Rozenbauma Strannaja žizn'.
Neodbytná myšlenka: Internet je Hra se skleněnými perlami.

16. 7.
Správce záložek a záznam o toulkách vaší duše: Díky návštěvě na blogu Adama Javůrka jsem objevil na webu pěknou free službu.
To to ale šlo rychle: včera jsem vyvěsil zprávičku o tom, že se mi líbí Lookout, sharewarový doplněk pro Microsoft Outlook - a neměl jsem ani ponětí, že téhož dne Microsoft koupil dotyčnou vývojářskou firmu.

15. 7.
Vsjo čto ostalos': Ti dva sedí na břehu vysychajícího Kaspického moře. Moc se toho dodat nedá.
Posvátná místa: Neshromažďuji, raději zapomínám, aby v mysli bylo ještě místo na věci, které teprve přijdou. Viděl jsem víc, než do konce života pochopím. (Václav Cílek)
Outlook a Lookout: Mám v Outlooku asi dvaadvacet tisíc odeslaných mailů, přes dva tisíce kontaktních adres a spoustu dalších věcí. Ať si o Microsoftu říká kdo chce co chce, mám ten program rád, zvlášť po poutavých zkušenostech s Notes.
Orly, chceme navádět: Ray Webster, CEO easyJetu, prý vzkázal francouzské vládě: "Koupili jsme vaše zasraná letadla, tak nám koukejte dát nějaká místa, kde s nimi přistát."

14. 7.
Na přechodu pro chodce: Byla by o deset let starší než já, kdyby ještě žila, ale nežije, popravili ji na Pankráci v březnu 1975. A měli proč: o dva roky dřív úmyslně přejela náklaďákem osm lidí a kdyby mohla, bylo by jich ještě víc.
Chtěl jsem to tady mít hezčí: Proč blog? Protože můra musí ke světlu, Nezval musel napsat Roberta Davida a grafoman si tuhle novou formu musí vyzkoušet.

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Hi i am totally blown away with the blogs people have created its so much fun to read alot of good info and you have also one of the best blogs !! Have some time check our link of cheap computer.

5/10/05 01:19  

Okomentovat

<< Home