3.10.04

Index blogu za září

25. 9.
Žižkov III.: Nezahráváme si s duchy, respektujeme je, jdeme domů.
Žižkov II.: Zpívají odpočatými telecími hlásky s nepřesnou intonací pořád stejnou písničku dokola...
Žižkov I.: Trojice starších dam stojí před hospodou U Kurelů...

24. 9.
Roman Staněk má blog: Blog v češtině si začal psát Roman Staněk, muž, který prodal před pěti lety vývojářskou firmu NetBeans Sunu a teď se pokouší úspěch zopakovat se Systinetem.

23. 9.
Den s auty: Včera jsem, poslušen výzvy, nechal auto doma.

21. 9.
Geopolitika pro mateřské školy: "Desátník, to je hodně?" - "Ani ne. Když jsem byl na vojně, taky jsem byl desátník."

20. 9.
3BM, IQ 1984 a PC: "Nepotřebujeme tři bé em, stačí nám jedno," pravil kdysi kolega.

19. 9.
Protivný bílý muž: Důkladně jsem prolistoval Hloupé bílé muže a potvrdil si tak, co jsem očekával: jejich autor je mi jen o trochu méně nesympatický než jeho antipod Dubya.

18. 9.
A9: Konečně jsem si našel trochu času, abych se podíval na nový vyhledávací zázrak, možnou konkurenci pro Google, A9 od Amazonu.
Pí a jeho život: několik poznámek: Na začátku knihy nám její autor ústy vedlejší, ale zásadně důležité postavy, plaveckého přeborníka Francise Ádirúbasámího, slibuje, že po vyslechnutí jejího příběhu uvěříme v Boha.

17. 9.
Řekni řetězci áíčíářáéářčáář sbohem: Tomáš Holčík publikoval na Živě návod, jak se vypořádat s drobnou, ale nadmíru protivnou chybou Windows 2000 a XP.
VÚČAKO o broadbandu: Už dlouho, jestli vůbec kdy, jsem nečetl tak přiléhavý komentář k problematice broadbandu v Česku, jaký zapsal Kamojedov na svém blogu VÚČAKO.
To zas bude diskusí: Centrum.cz spustilo novou kampaň propagující značku. Bóbika!

14. 9.
Tři největší zaměstnavatelé na světě: Tohle mě rozesmálo, ale taky to nutí k zamyšlení. Tři největší zaměstnavatelé na světě, sestupně seřazení, jsou...

12. 9.
Češi, jste Slované? Tak reagovala v roce 1999 oficiální srbská propaganda na účast České republiky ve válce NATO proti Jugoslávii. Mylně, protože Češi nejsou Slované.
Pozitivní diskriminace na Slovensku: na Slovensku se diskutuje o tzv. antidiskriminačním zákonu.
Zmlátili kosmonauta: Prečítal som si v dennej tlači, že v Moskve vraj dvaja policajti zmlátili kozmonauta.
Pohádka o letišti: Byli jsme včera na Terminálu. Je to pohádka pro dospělé, pokud ji tak berete, bude se vám líbit - středně až hodně, to podle toho, v jaké náladě do kina přijdete.

11. 9.
Nekrmte prosím novináře: Článek Zuzany Bouškové v páteční příloze Lidovek o fenoménu tzv. Holubovy letky je pravdivý, to mohu jako praktikující novinář potvrdit. Zároveň je ale krutý.

10. 9.
Hackeři z roku raz dva: V normální pracovní den počítalo na ICL 4-72 najednou tak 20 až 30 lidí, kromě toho se sjížděly nějaké dávkové úlohy (z děrných štítků) a systémové programy.

9. 9.
Problém se scientology: Utrhl jsem včera ve školce lísteček s kontaktními údaji na výuku čtení pro dyslektiky. Dnes jsem se podíval na web a zjistil, že to je buď pobočka Scientologické církve, nebo něco, co se od takové pobočky liší jen málo.
Můj třetí nejoblíbenější citát: Na každou složitou otázku existuje jednoduchá, snadno srozumitelná nesprávná odpověď.
O laskavosti: Laskavost se musí přesně dávkovat, jako každá jiná účinná látka. Předávkování nevede k většímu vděku.

8. 9.
Velmi osobní: nepovedený den: Zbláznil se mi počítač, musel jsem přeinstalovat pár programů. Udělal jsem ze sebe hlupáka při pracovním jednání. Neudělal jsem za celý den žádnou užitečnou práci. Nezažil jsem nic radostného.
Dobrý komentář ke Grossovým billboardům: Ten, co mi to říkal, se nehlásí k k autorství, protože to taky někde zaslechl a neví kde.

7. 9.
Investiční pobídky: Uvědomil jsem si aspekt věci, o kterém se moc nemluví: investiční pobídka může udělat ze špatné investice dobrou.

6. 9.
Árijské listy? Jinak sympatická snaha pana Jana Čulíka o maximální názorovou otevřenost a pluralitu občas přivede jeho Britské listy do nebezpečné blízkosti hnojiště.
Labor Day: Dneska je americký Svátek práce.
Literární hádanka 8. Připomínám, že číslo 6 stále nikdo nevyřešil. Dnešní ukázka je z okouzlující, dost strašidelné knihy - nejen hádanka, ale zároveň taky tip na přečtení.
Terorista a liberál: New York. Madrid. Jeruzalém. Beslan. Beslan!
Copernic – hledání na desktopu zdarma: Funguje velmi jednoduše, nainstalujete jej do Windows a řeknete mu, co všechno má indexovat.

3. 9.
Test pro televizní zprávy: Četka právě hlásí, že zkrachoval Globtour aka vaše báječná dovolená. Co asi bude hlavní zpráva našich milých televizí dnes večer?
V tom jede kdekdo: Dilbert už taky není, co býval - a jak by mohl být, při té nadprodukci? - ale občas to pořád rozsvítí.
Klovací pořadí u střediskového počítače: Řekl jsem o Egonovi, že byl pánem stroje. Nám, jeho učedníkům, to tak zpočátku připadalo, než jsme se rozhlédli kolem sebe a pochopili, že existují i vyšší příčky hierarchie, polobožské bytosti mezi smrtelníky a Ajslem.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home