3.9.04

Test pro televizní zprávy

Četka právě hlásí, že zkrachoval Globtour aka vaše báječná dovolená. Co asi bude hlavní zpráva našich milých televizí dnes večer? Tipněme si, zvlášť pro Novu, ČT1 a Primu:
a. zmasakrované děti v Beslanu;
b. ošizení klienti Globtouru uvízlí (?) na báječné dovolené;
c. hořící cisterna na D1;
d. propuštěný Karel Hoffmann;
e. Bushova nominace.
Já zatím tipuju pořadí BDCAE, pro Novu možná CBADE; a pokud z Osetie přijdou nějaké drastické obrázky, tak A může i stoupnout, ale hořící cisterna je prostě hořící cisterna, tomu se vyrovná máloco. Nebo ji snad stihli už včera?
KLÍČOVÁ SLOVA: novináři; zpravodajství; profesionalita.

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Jak to dopadlo?

3/9/04 15:30  
Anonymous Anonymní said...

Sekl se, a to dost ;-) (Plati pro jednicku, ostatni jsem nevidel...)

3/9/04 19:38  
Blogger akb said...

Já tu nemám televizi... Ale jestli jsem se sekl (tj. jestli to znamená, že rozumným a důstojným způsobem odvysílali tu hrůzu v Osetii), tak jsem jedině rád.

3/9/04 19:43  

Okomentovat

<< Home