27.8.04

Juga žije

Povídali jsme si s O. u večeře o morální zkaženosti politiků vlevo či vpravo (jsme koneckonců skoro normální česká domácnost) a já si provinile vzpomněl, že jsem vlastně taky ministrem. Svého času jsem se totiž stal občanem KyberJugoslávie, která má v ústavě, že každý musí být ministrem něčeho, aby nevznikalo napětí mezi vládou a lidem. Nahlédl jsem dnes tedy na jejich (náš) web a potěšilo mě, že ten mile praštěný projekt žije. "Až budeme mít pět milionů obyvatel, požádáme OSN o dvacet čtverečních metrů svrchovaného území kdekoli na zeměkouli. Tam bude stát náš server." Zatím jich mají (máme) 16 112. - A že se nestarám o svůj resort? Dělám pro něj to nejlepší, co mohu: nechávám jej volnému vývoji!
KLÍČOVÁ SLOVA: virtuální stát; distribuované občanství.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home