29.8.04

Vyměnil jsem RSS čtečku

Myslel jsem si, že čím jednodušší, tím lepší a že nic jiného než FeedReader nebudu nikdy potřebovat. Pak jsem zkusmo, ze zvědavosti, instaloval RSS Point - a FeedReader půjde z domu. Čech poráží Estonce na celé čáře. RSS Point i ve free verzi 1 Lite RC má mnohem víc funkcí, lepší vzhled, dá se nesrovnatelně víc konfigurovat a nenarážím v něm na chyby, které mě u Feedreaderu otravovaly. Obzvlášť se mi líbí, že poskytuje více alternativních pohledů na proud zpráv: mohu je prohlížet po zdrojích jako ve FeedReaderu, po skupinách zdrojů, mohu je seskupit všechny do jediného proudu. Zprávy se taky dají mazat, což ve FeedReaderu pořád ještě nejde (tam pouze časem expirují) a označit jako zajímavé či důležité - výborně, to mi taky chybělo. Michal Řepásek má moje poděkování a úctu. Neuvěřitelně kvalitní freeware. Nicméně jednu nevýhodu možná přece jen má: není tak "instantní" jako FeedReader. Úplným začátečníkům bude možná lépe vyhovovat jednodušší program s méně funkcemi. Tím spíš, že nápověda a dokumentace k RSS Pointu je zatím hodně neúplná. - Mimochodem, zdá se mi, že k RSS jako takovému mají lidé většinou ostře vyhraněný vztah, buď jim plně vyhovuje, nebo jej tvrdě odsuzují. Já se hlásím do první skupiny, umožňuje mi zpracovat víc informací než dřív. Jsem kvůli němu taky trochu roztěkanější, to je pravda, ale to je věc kázně, ne technologie.
KLÍČOVÁ SLOVA: nástroje, RSS.

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

29/8/04 15:02  
Blogger akb said...

To garçon: To je podle mě otázka nastavení čtečky, když má někdo aktualizaci jednou za pět minut, je to samozřejmě prasárna. Cokoli od dvou hodin výš se mi zdá plně přijatelné a ohleduplné k životnímu prostředí :-) Já mám nastavené 4 hodiny s tím, že si tu a tam ručně aktualizuju některý zdroj, ne celou čtečku. Jiný problém je, že na stránkách nepřibývají hity, které by tam jejich provozovatelé a autoři rádi viděli. Ale to už není ekologie, ale byznys :-)

29/8/04 15:03  
Anonymous Anonymní said...

JJ, RSSpoint rulez :))

30/8/04 21:10  

Okomentovat

<< Home