31.7.04

Sex, lži a statistiky přístupů

Je konec měsíce, podíval jsem se tedy do statistik. Čtenost tohoto blogu je velice malá, což mě nepřekvapuje, protože je starý teprve tři týdny; protože jsem jej kromě registrace v běžných vyhledávačích nikde nepropagoval (no dobře, poslal jsem mail pár kamarádům a známým, ale jestli jich bylo dvacet, tak hodně); protože nemá strhující název; protože nejsem CEO přes SEO ani naopak :-); protože si píšu pro sebe a pro radost a basta. Na poklidném plochém grafu počtu přístupů je však výrazný výkyv dne 28.7. Kde se vzal? Elementary, my dear Watson. Toho dne jsem vyvěsil post s titulkem Proč máme rádi sex. Obsah byl zajisté pro nejednoho čtenáře zklamáním, ale to vyšlo najevo až po kliknutí a pootočení počitadlem. Takové názvy fungují. (To věděl asi i ten Jared Diamond, nebo spíš jeho literární agent, když hledali název pro knihu, kterou jsem zde glosoval.) Poněkud zavádějící titulek mě prozatím vynesl až na pěkné 76. místo mezi českými blogy registrovanými v Toplistu a díky tomu, že se tam počítá dlouhodobý průměr, bude zabírat ještě nějakou chvíli.
KLÍČOVÁ SLOVA: tentokrát je nemůžu uvést, to mi slušnost nedovolí.

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Ta návštěvnost půjde určitě brzy nahoru - je to tady tuze zajímavé (i když nepíšete o sexu ;)). Nějakou takovou "oázu" jsem už dlouho hledal. Díky za ni...

Jermen

31/7/04 19:12  
Anonymous Anonymní said...

Presne tak. Vzdycky mam radost, kdyz nejaky Vas clanek ozivi Respekt. Konecne ted mate svuj blog. Myslim, ze navstevnost Vam jeste pekne poroste...

neQik

2/8/04 20:24  

Okomentovat

<< Home