14.12.04

BFU používá iPod

Z důvodů, které bych zpětně jen těžko vysvětloval (především sobě), jsem musel přeinstalovat systémový software svého iPodu. Což znamená, že se celý jeho obsah smazal. A teď jsem bez muziky, protože přístroj je připojen k PC velmi zbastleným způsobem, jehož smyslem bylo nemuset si pořídit nový počítač (který by měl USB 2.0): ve slotu je karta, která má USB 2.0 výstup, ale o ten se přes rozbočovač dělí externí disk (kde ta muzika doopravdy je) a iPod (na který se má přenést). Představte si, co se ty chudinky bity naběhají! Vedlejším efektem tohoto připojení je, že se data tahají pooomaaaaluuu. Ale hrozně pomalu! Spočetl jsem si, že se můj iPod dostane do původního stavu asi za dvacet hodin, tedy zítra kolem čtvrté odpoledne. Jdu domů bez sluchátek, jen si do metra beru nějaké prospekty od IBM s technickými daty nových notebooků. Po Lenovu je to druhé zřetelné upozornění, že slušný občan konzumní společnosti kupuje na rozdíl ode mne nový počítač častěji než jednou za pět let.
KLÍČOVÁ SLOVA: ukončete prosím výstup a nástup, dveře se zavírají.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home