17.1.05

Adobe, kam se podíváš

V Praze a okolí (nebo snad i jinde?) provozuje od začátku roku podivnou reklamní kampaň česká pobočka Adobe. Pronajali si neuvěřitelné množství billboardů a nabízejí na nich svůj software, jako by to byly prací prášky. Je to samozřejmě jejich věc, co dělají se svými penězi, ale tohle je tak iracionální - Photoshop nebo InDesign si opravdu těžko koupí náhodný kolemjdoucí - až to svádí k zamyšlení. Dostali z Ameriky nějaké rozpočtové peníze, které potřebovali hodně rychle utratit? Nebo jim zůstala dlužna ta firma, co provozuje billboardy? "Nemám u sebe hotových peněz, ale mohu vám zaplatiti zbožím." Kdyby tak člověk viděl pod povrch věcí kolem sebe... Ale on by to většinou asi nebyl hezký pohled.
KLÍČOVÁ SLOVA: zvědavost.

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Vsimnete si, kolik je v Cesku v prodeji knih o praci s Photoshopem, IDT dela kursy na praci s Photoshopem, obcas mi prijde nejaky spam na videokurs jak pracovat s Photoshopem ...

Proc to ty firmy delaji, kdyz na tak drahej produkt ma jen par lidi? Na to taky asi nebude tak hezka odpoved.

Ted vazne. Kdo chce fotit na digitalni fotak trochu seriozneji, brzy pochopi, ze nejaky SW na upravu fotek bude potrebovat. Digital ma dnes kdekdo. Mozna proto ty billboardy. Tim samozrejme nevylucuju nekterou z tech moznosti o kterych pisete.

Pekny den.
ph.

17/1/05 09:14  
Anonymous Anonymní said...

Pouze vim, ze Tomas Metlicka pracuje pro Amos Software (distributor Adobe pro CR) a jeho bratr Michal Metlicka pracuje pro Adobe Systems...

17/1/05 16:07  
Anonymous Anonymní said...

A co to takhle zregulovat nebo rovnou zakazat ? Safra, dyk voni si stema svejma penezma snad delaji, co chteji

18/1/05 00:05  
Anonymous Anonymní said...

Kritizovat reklamu, ze se mi nelibi nebo (si myslim, ze) na mne nepusobi, je vzdy osidne. Ale tohle myslim autor nedela. Jen se zamysli nad motivacemi, ktera je za touhle kampani.
Mne jako neprazaka take vzdy zaujme. V Brne ji nevidim (aspon jsem si zatim nevsiml), kdezto pri navstevach Prahy mne bije (a uz dlouho) do oci skoro nejvice. Ten slogan (Adobe or not to be) se mi zda pro tento produkt smesny a obchodne neucinny (aniz bych podcenoval potencial poptavky po Photoshopu nebo Acrobatu).
Jenze si rikam - ty reklamy na praci prasky taky vsem pripadaji zoufale blbe, ale pry funguji...

Vlastimil

18/1/05 13:54  

Okomentovat

<< Home