10.2.05

Nokia 9300

První dojem: očesaný Psion Siena + očesaný levnější model mobilu + 80 MB + paměťová karta. Úhrnem nic moc, ale na druhou stranu z toho, co jsem zatím vyzkoušel - a nebylo toho málo - nejpohodlnější řešení, jak číst e-maily na ulici, když máte rozběhaný den a do kanceláře se nedostanete. Nejkřiklavější negativa: chyby v softwaru (padá systém); chybí hlasové vytáčení (nebo jak tomu telefonní odborníci říkají, prostě řeknu telefonu "volej Honzu", při použití hands free výborná věc; pořád doufám, že jen neumím číst a že to v tom telefonu někde je schované); při psaní sms z telefonní klávesnice není k dispozici T9; profily jsou málo konfigurovatelné a nelze vytvářet nové; návod přesahující mírou nesrozumitelnosti cokoli, co jsem v oblasti spotřební elektroniky potkal. Testování pokračuje. Důvod: definitivně se mi rozpadla 6310i.
KLÍČOVÁ SLOVA: zvyk.

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Divam se do soupisu funkci a zda se, ze hlasove vytaceni tam opravdu neni. Jinak preju hodne uspechu s novym pristrojem.
Pavel

10/2/05 16:26  
Anonymous Anonymní said...

Pokud máte chuť na mobil použitelný ke čtení e-mailů a klávesničkou, tak bych doporučoval Treo 600 nebo 650. Používám k plné spokojenosti. Stabilní systém, spousta aplikací, akorát do ruky, velmi pohodlné na používání.
- MI

10/2/05 18:05  
Anonymous Anonymní said...

Nepremyslel jste o MDA III? Nezkousel jsem sice nic jineho, ale tezko si dokazu v dnesni dobe predstavit neco lepciho ... navic do 1GB pridavne karty se vejde jazzu dost :)

pavelg

12/2/05 22:30  

Okomentovat

<< Home