24.2.05

Ta dnešní mládež poslouchá strašnou hudbu

Víťa Vávra. Michal David. Vondráčková. A tak pořád dokola, nejpříšernější nevkus a šmíra přelomu sedmdesátých a osmdesátých let. Pěkně nahlas, volume doprava. Poslouchá to jeden slušně vyhlížející hoch z našeho domu. Je mu asi tolik, kolik bylo mně, když tyhle písničky byly nové: osmnáct. Co na tom mají? Chápal bych, kdyby to sjížděli z recese, ale jim se to asi opravdu líbí. No jo, našim rodičům se naše muzika taky nezdála, byla jim určitě cizí - Led Zeppelin, Jethro Tull, Doors - byla taky moc nahlas, ale nebyla blbá. A nebyla stará pětadvacet let. Kdyby nám tu vyřvávali Peneři strýčka Houmboje nebo Eminem, nevadilo by mi to tolik. Takhle mám neodbytný pocit, že až vyjdu na ulici, potkám esenbáka v zelené uniformě a červené čepici, bude po mě chtít občanku a hledat v ní natrženou stránku patnáct a razítko zaměstnavatele. Mají ty písničky atmosféru...
KLÍČOVÁ SLOVA: lásko má, já stůňu!

4 Comments:

Blogger Radek said...

No dovol...
Je mi 22 takže už asi nejsem mládež, ale byl jsem ještě poměrně nedávno a ujišťuji tě že žádný sračky neposlouchám.

24/2/05 20:33  
Anonymous Anonymní said...

Ani já nic takového neposlouchám a ze svého okolí musím říct, že je dost novýho blbýho popu na to, aby někdo poslouchal Vondráčkovou.

24/2/05 20:51  
Anonymous Anonymní said...

Ale to ne, nase muzika jim urcite neni cizi. Mozna ji dokonce znaji lip, nez my. Dnes neni problem si stahnout kompletni tvorbu skupiny a sehnat si o ni veskere informace. Samozrejme, kdyz je zajem, jenze ona ta "mladez" ma zajmu vic, nez dost.
Pred tremi lety mne prekvapilo, kdyz jsem se na netu zminila o Cure a omladina mne ubezpecila, ze nejen vi, co je to za muziku, ale ze "ted zrovna leti". Dnes uz se ani trochu nedivim, kdyz mme sedmnactilety mladik pochvali za poslech Purpendicular od Parplu, pry mam dobry vkus a jeste k tomu prida skolenicko o tom, cim je toto album zvlastni:-) A neprijde mi zvlastni, kdyz se mne "mladez" pta odkud stahnout Songs from the Wood od Jethro Thull...
To, ze nekteri poslouchaji i ruzne Davidy a Vondrackove mne nejak nevytaci, i kdyz mne to prekvapilo. Co ale neprekousnu je Kryl v podani vlastence Landy. Asi jsem staromodni, nebo co.

Tak si rikam, ze kdyz mladi poslouchaji nasi muziku, tak je asi neco spatne. Teda ja bych dechulu nasich otcu neposlouchala ani za nic. Nedelaji ta hudebni vydavatelstvi a vselijake ochranne svazy v necem chybu?

24/2/05 23:02  
Anonymous Anonymní said...

Hrozná generalizace, nesnáším pop a konkrétně z tohohle je mi zle.

25/2/05 09:40  

Okomentovat

<< Home