20.3.05

Blogger nadale zlobi

Konecne jsem opravil uletavajici pravy sloupec v Exploreru - omlouvam se, ze tak pozde. Nevsiml jsem si toho, MSIE nepouzivam. Byla to moje chyba, tu bych svadel na Blogger nepravem. Co me ale rozciluje, je permanentne stavkujici odesilani postu mailem. Prisli jste tak o me skvele zapisky z vlaku cestou do Brna a zpet - vyvesovat je dodatecne se mi nechce. Legracni a zakonite: kdyby byl clovek nucen par dni pockat s publikovanim cehokoli, asi by si to dost casto rozmyslel.
Tenhle post v nadeji, ze se veci zlepsily, opet odesilam mailem.
KLICOVA SLOVA: forma, obah, technika.

6 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Prosím, prosím, chceme zápisky z vlaku...

20/3/05 17:35  
Anonymous Anonymní said...

Ano! Zapisky z vlaku, to by se nam libilo!

20/3/05 19:40  
Anonymous Anonymní said...

To je ale elementarni nezodpovednost, pripravit nas o zapisky z vlaku! ;) L.

20/3/05 19:47  
Blogger Jan Vaněk jr. said...

Zápisky sem, za přidané BR dík, ale upřímně řečeno já bych flashové hodiny nejradši vyhodil úplně - párkrát mi (ne)natahováním stránku dost zamrazily a přijdou mi jako zhola zbyt(eč)ný bell & whistle: naprostá většina čtenářů jistě má v rožku lišty lokální a dokonce i ta (uznávám, nezanedbatelná) menšina v jiných časových pásmech snad nepotřebuje připomínat, jaký rozdíl to je, zrovna takto...

21/3/05 11:03  
Anonymous Anonymní said...

vyholená:
Ja si, Peter, nič nerozmýšľam a rovno publikujem. Keby som tak robila, ako hovoríš, nemala by som sa pomaly ani za čo hanbiť.

21/3/05 14:59  
Anonymous Anonymní said...

"('o')": miluju firefox taky proto že nemá default instalovaný plugin pro flash. tuto technologii zničila reklama, používám proto bruntální absolutní blokování, nezabývám se u každé páté stránky povolováním co je nesmyslné navigační menu a co je blikající otravná reklama.
čas je to co je vpravo dole :) anebo dcf na hodinkách

22/3/05 17:48  

Okomentovat

<< Home