7.2.05

Drobná záhada

Dneska ráno jsem se zarazil: na mých náramkových hodinkách bylo o hodinu míň, než by mělo být. Ne zhruba o hodinu; přesně o hodinu. Mám kvalitní mechanické hodinky a jsem zvyklý je seřizovat přesně včetně vteřinové ručičky. Co se mohlo stát?
Žert? Jsme s O. sami doma, děti odjely na hory. Nemá tu kdo takhle žertovat, O. rozhodně ne. Není to její styl. Pro jistotu jsem se přece jen zeptal, nic.
Závada? Hodinky se samozřejmě mohou zastavit a pak znovu dát do pohybu. Ale přesně na hodinu? Neseřídil jsem je, abych se podíval, jak se budou chovat. Jdou dál, zcela přesně, jen pořád o hodinu pozdě.
Moje roztržitost? To mě děsí, protože to je nejpravděpodobnější vysvětlení, ale vůbec si nevzpomínám, že bych hodinky v posledních dnech seřizoval. Naposledy někdy kolem Nového roku. Nic jsem nevdechoval ani nadmíru nepil, nemám mít z čeho okno.
Marťani? No, to bude asi ono. Přiletěli, otočili mi malou ručičkou a teď mě pozorují a baví se...
Ale (řečeno s Jaroslavem Vojtou) teď vážně, chlapi: kam jde ten kouř?
KLÍČOVÁ SLOVA: nechápu.

9 Comments:

Anonymous Anonymní said...

O vikendu se preci menil cas ;-)
david@denicek.net

7/2/05 18:06  
Blogger Ondrej.Rucka said...

Ono to opravdu zní freaky, ale tohle je klasická situace po únosu mimozemšťany. Hodinky prostě najednou nesedí s časem v okolním světě.

7/2/05 20:10  
Anonymous Anonymní said...

jo jo, skleroza...

7/2/05 20:52  
Anonymous Anonymní said...

Nojo, treba je to takovy uplne normalni maly zazrak.... :-)

7/2/05 22:10  
Anonymous Anonymní said...

Dneska jsem slyšel v rádiu o člověku, který píše SMSky ze spaní. Že by...
BST

8/2/05 01:59  
Blogger akb said...

To BST: Ja zas posledni dobou nasel kdesi na webu tohle: "I cannot be responsible for future messages as apparently my cats have learned to type." :-)

8/2/05 11:56  
Anonymous Anonymní said...

:)))
No, když už jsme u toho, co je na webu, tak jsem právě před chvilkou slyšel mp3 cover verze We Are The Champions v japonštině (www.kween.jp). Kam se hrabou tvoje hodinky, už pátrám, jak získat CD!
BST

8/2/05 14:01  
Anonymous Anonymní said...

Já myslím, že je to normální zázrak. Na každého z nás nějaký čeká. Někomu se posunou hodinky, jiný vyhraje ve Sportce ;-)

8/2/05 20:28  
Blogger Andrej said...

http://www.imdb.com/title/tt0289830/
http://www.bbc.co.uk/cult/taken/
btw: ake to bolo?
a.

10/2/05 12:21  

Okomentovat

<< Home