2.4.05

Mlynář je chlap

Vladimír Mlynář je jeden z mála českých politiků (to není přesné; v tuto chvíli myslím jediný), jichž jsem si po celou jejich kariéru opravdu vážil. Často jsem ho jako novinář kritizoval, ale to je úplně jiná věc. Jsem rád, že si ho mohu vážit i po dnešku. Zachoval se jako rovný chlap. O to víc, že ho nečeká ani bezpečný dopad v podobě poslaneckého mandátu, ale naopak možná trestní stíhání kvůli absurdnímu obvinění. O to stíhání nejde, z toho se dostane snadno, protože to je opravdu úplný nesmysl; ale hodně lidí se to nedozví a budou říkat, že utekl z ministerského křesla výměnou za beztrestnost nebo tak něco. Já Vladimíru Mlynářovi věřím, pokládám jeho postoj k vládní krizi za správný a jediný možný a držím mu palce.
KLÍČOVÁ SLOVA: čest.

1 Comments:

Blogger Radek said...

Souhlas. Taky mi to od něj bylo sympatický.

2/4/05 15:21  

Okomentovat

<< Home