27.4.05

To je snad nejaka nemoc

Syndrom prezentace: vstoupim do mistnosti, kde je promitaci platno a PowerPoint, usadim se a do peti minut zacnu usinat. Bez ohledu na to, ze jsem odpocaty, ze prednaska je pomerne zajimava, ze pred vstupem do mistnosti se mi spat nechtelo a po odchodu nebude chtit taky, ze tu je dostatek cerstveho vzduchu. Pripadam si jak Pavlovuv pes, akorat to neni zvonek, ale prezentace a neslintam, ale spim. Asi to bude tim, ze jsem uz videl v zivote prezentaci prilis. Vycerpal jsem svou davku, mam propaleny dozimetr. Ale vazne - nutne bych potreboval neco ucinneho proti usinani. Nic nefunguje, zkusil jsem uz vsechno krome sirek pod ocni vicka. Vubec tim nechci rici, ze ta konference, na niz se neachazim, je nudna! Ale stejne ji prospim, jestli to takhle pujde dal.
KLICOVA SLOVA: process innovation, fabric of your success, leverage the advantage, business differentiator.

6 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Tak tohle znám až příliš dobře z vlastní zkušenosti. Nejste v tom sám. Slyšel jste o ADT?

27/4/05 14:03  
Blogger Andrej said...

NATIVA GINKGO
Ginkgo advance concentration and vitalize body and mind. The thein, contained in green tea arises the attentiveness and activates holistically. Vitamins, minerals and the refreshing, slightly bitter taste do make NATIVA Green Tea an ideal energizer. NATIVA Ginkgo with the power of the holy temple tree inspires and advances creativity.

Nativa | http://www.rauch.cc/images/ginko.gif

27/4/05 14:20  
Anonymous Anonymní said...

Process innovation, fabric of your success, leverage the advantage, business differentiator, z toho na mne jde mrazivá hrůza, spánek je možná projev pudu sebezáchovy.

27/4/05 14:58  
Anonymous Anonymní said...

Já zase usínám v dopravních prostředcích všeho druhu. Naštěstí nemám řidičák (to už bych tady nebyl) a kolegové, kteří mě vozí na služební cesty, už si zvykli. Minulý týden jsem usnul v trolejbuse. Z praktického hlediska to nevadilo, protože jsem stejně chtěl jet až na konečnou a tam mě řidič probudil. Určitě mě ale považoval za opilce.

27/4/05 21:59  
Anonymous Anonymní said...

Já jsem navštěvoval Vaše přednášky a přestože šlo o nepovinný předmět, výklad byl dobrý a informace zajímavé, tak mne tato nemoc také vždycky přepadla. Proto jsem si raději sedal do zadních řad :-)

1/5/05 13:48  
Anonymous Anonymní said...

Já jsem Vaše přednášky tento semestr navštěvoval a musím říct, že jsem si s klidným svědomím sedal do prvních řad (tedy spíše doprostřed) a neusínal jsem vůbec.

Předpokládám, že nějakou zpětnou vazbu od studentů VŠE máte, ale i tak musím říct - díky, byla to tento semestr snad nejzajímavější přednáška, kterou jsem měl. Tedy ne snad - byla.

Nepodepisuji se celým jménem pouze z toho důvodu, že zkouška mne teprve čeká a nerad bych, aby to bylo bráno jako ovlivňování:-)

13/5/05 22:26  

Okomentovat

<< Home