8.5.05

Neskáču, asi nejsem Čech

Pořád nemám jasno v tom, komu držet palce, když někde hraje Česko se Slovenskem, takže na včerejší hokej jsem se díval trochu rozpačitě. Rázně mě z toho ovšem vyvedl Si, který se jako vždy dožadoval jednoznačné informace, kteří jsou naši. Kromě toho jsem podle dosavadního průběhu turnaje předpokládal, že fandím-li Čechům, fandím slabším. Z toho mě zas vyvedlo už pár prvních minut hry. Byl to moc hezký hokej. Divácky vděčný. Skoro přátelský. Jágrova střela z otočky, kterou Lašák vytáhl do horní tyčky (a starou belu do břevna, do břevna se kope míčem) je z těch vzácných momentů, které si ještě po dlouhé době připomenete, když se chcete ujistit, jak je ta hra krásná. Potíž je jen v tom, že kdyby stejným poměrem vyhrálo Slovensko, cítil bych se úplně stejně spokojeně. Jako fanda stojím za starou bačkoru.
KLÍČOVÁ SLOVA: ČeskoSlovensko.

2 Comments:

Blogger Jozef Chocholáček said...

Pri týchto zápasoch (ak nedopadnú nerozhodne) si vždy na konci hovorím, že "naši zase vyhrali". :-)

8/5/05 15:59  
Anonymous Anonymní said...

U zápasů CZE-SVK jsou v podstatě všichni "naši" :-)

Jiné to je (alespoň) u mě např. při zápase CZE-FIN. Bohužel, nemohu jinak, ale fandím Finům. Pokud ale naši hrají dobře, fandím i jim :-)
Prostě, v zápase CZE-FIN je pro mě jakýkoli výsledek výhrou.

Možná je to tím, že už jsem vyrostl z toho komplexu "fandit slabším". V mládí jsem to tak dělal.

A nějak nechápu sázkové kanceláře a kursy, které vypisují. Např. právě už proběhlý zápas CZE-FIN byl naprosto zřejmý a jednalo se o snadno vydělané peníze.

Nebijte mě, jsem Čech a fandím Česku, to jo. Ale jsem taky realista a ne optimista (spíš dokonce naivka), jako spousta lidí okolo mě (kteří, když jim řeknu na rovinu, jak vidím výsledek - a tipuju celkem dobře - nařknou mě ze škarohlídství a protičešství). Kdepak, fandím našim.

A můj tip? Zatím se nezměnil, je stále stejný jako před začátkem ZOH. Naši medaili mít nebudou. První tři místa bych viděl takto: FIN, SVK, RUS.

20/2/06 09:46  

Okomentovat

<< Home